'I can resist anything but temptation' Oscar Wilde

The blog of a cinnamon-addict, photographer and dancer.



Tuesday, December 22, 2009

Russian roulette


Vreau sa mori azi, iubitule. Vreau sa imi curat prin uitare toate urmele pe care mi le-ai lasat pe intreg trupul si sufletul.

Vreau sa iei cu tine tot ceea ce am avut: strangi toate amintirile, imaginile, obiectele care ne-au apartinut, le pui inapoi in sufletul tau si le ingropi odata cu tine. Mi-as dori sa plangi, sa iti amintesti de ziua asta. Mi-as dori macar sa-mi vorbesti, sa ma trimiti in Infern, acolo unde oricum vom ajunge amandoi tinandu-ne de mana.

Vreau sa ma asigur ca vei muri asa ca aseaza-te in fata mea. Inspira adanc si dezveleste-ti inima. Uita-te la arma pe care o tin in mana. Uita-te cu mare atentie la ea fiindca ea-ti va aduce moartea. Degetele mele se muleaza usor pe metalul rece in timp ce mii de fiori imi strabat corpul. Vreau sa fie atat de liniste incat sa te ingrozesti de faptul ca poti auzi cum aerul intra si iese din proprii-ti plamani. Te rog sa inspiri adanc in timp ce eu numar pana la trei si sa inchizi ochii. Iar cand vei auzi zgomotul facut de glontul care se indreapta arogant catre tine, te rog sa deschizi ochii.

Uita-te cum mana mea te trimite in Infern, iubitule. Uita-te cum stropi de sange manjesc camasa ce-mi incatuseaza trupul. Inima-mi sangereaza odata cu a ta, o vezi? Lacrimi mi se rostogolesc nestavilite pe obraji. O durere de moarte imi cutremura trupul si capul mi se pleaca. Iti simt privirea arzatoare urmarindu-ma. Uita-te cum mor, iubitule...

No comments: