'I can resist anything but temptation' Oscar Wilde

The blog of a cinnamon-addict, photographer and dancer.



Wednesday, December 16, 2009

Tell me how u gonna be without me...

Mi-am dat seama, in drumul spre casa, ca tu vrei sa ne jucam de-a soarecele si pisica. Iti place sa te resping cand ma iubesti si-ti place sa ma tratezi cu indiferenta cand iti cersesc dragostea. Vrei sa plangi cand ma urc in avion si apoi sa te bucuri cand ma vezi plangand in fata unui webcam. Vrei sa-mi fi amic atunci cand te doresc mai mult decat oricand ca amant si sa ma iubesti printre cearsafuri cand tot ceea ce iti cer e o prietenie sincera. Te bucura sa ma enervezi vorbind cu mine cand nu am chef de tine si te enerveaza cand incep eu discutia. Iti place sa ii intrebi pe ceilalti despre mine si-ti place sa ma ignori cu multa aroganta, dar nu suporti cand eu nu-ti vorbesc si nu te caut.

Daca imi place ciocolata alba acum, tu-mi oferi ciocolata amaruie. Daca stii ca imi doresc sa-mi spui “la multi ani” n-o faci, dar te bucuri in secret cand o fac eu desi fata de mine nu arati decat indiferenta. Iti place sa iubesti cand eu sunt singura si-ti place sa-ti plangi de mila fiindca esti singur si sa fii gelos cand eu am pe cineva alaturi. Esti bland cand eu sunt rea si ma necajesti cand am cea mai mare nevoie de tine. Spuneai ieri ca nu vrei sa ma vezi, insa te bucuri sa dai azi peste mine intr-un magazin cu jucarii de plus. Imi oferi trandafiri albi cand mie imi plac cei rosii.

Ma uimesti cu miscarile tale de dans intr-un moment in care eu am abandonat aceasta activitate si refuzi sa dansezi cand am eu nevoie de antrenament. Te prefaci a fi obosit cand am energie si nu contenesti cu joaca atunci cand incerc sa adorm in bratele tale. Ma saruti cand sunt nervoasa si stii ca te voi respinge si te lasi rugat cand am nevoie de o imbratisare. Daca spun ca-mi place vara, tu spui ca-ti place iarna. Daca tu esti dragastos si-mi faci un cadou romantic, eu te seduc cu indiferenta.Acum, vrei sa ne jucam si de Craciun: un Craciun singur tu, unul eu...\

Iubesc felul rautacios in care te joci cu mine, atitudinea copilaroasa pe care o manifesti fata de mine, tandretea infantila, iubirea nastrusnica, indiferenta jucausa, contratimpul in care ne aflam intotdeauna. Asta numai daca exista un moment in care intelegi ce simt si daca imi poti arata sentimentele tale in aceeasi clipa.



Personal artwork

No comments: