'I can resist anything but temptation' Oscar Wilde

The blog of a cinnamon-addict, photographer and dancer.



Monday, January 4, 2010

And does he drive you wild, or just mildly free?


Iarta-ma fiindca n-am stiut sa-ti citesc gandurile. Te cunosteam, dar cu toate astea nu am fost in stare sa inteleg ce simti.

Iarta-ma pentru ca am distrus jocul nostru, pentru ca mi-am exagerat rolul si am fost eliminata. Iarta-ma ca nu am ramas copil cand ma sarutai ca un parinte, iarta-ma ca te-am sedus cand aveai nevoie doar de o imbratisare, iarta-ma ca nu te-am crezut cand m-ai iubit.

Te stiam rautacios, iubitule, insa tu m-ai iubit. 

Iarta-ma fiindca ti-am fost amica atunci cand aveai nevoie de o iubita, fiindca m-am jucat atunci cand trebuia sa fim seriosi, fiindca am refuzat sa ma indragostesc cat timp m-ai iubit. 

No comments: