'I can resist anything but temptation' Oscar Wilde

The blog of a cinnamon-addict, photographer and dancer.



Wednesday, May 26, 2010

Welcome to Mia's Cafe in Cafe World

Cand toata lumea era cuprinsa de febra Farmville, eu am sustinut cu tarie ca este un joc stupid. De strategie, dar stupid. Tin minte ca nu mi-a placut grafica, nu m-a incantat faptul ca daca nu-mi culeg capsunile in cateva ore, acestea se strica. Pana la urma, daca as avea o ferma reala si din asta mi-as castiga existenta, totul mi s-ar parea in regula. Dar uite ca nu am si in niciun caz nu am ajuns sa-mi traiesc viata pe un site, ingrijind niste animale virtuale. 


Cu toate acestea, am descoperit Cafe World si mi-am dat seama ca merita jucat. O sa ma intrebati de ce, care este diferenta dintre cele 2 jocuri? In primul rand, grafica este mult mai buna, jocul pare mai uman, mai haios, iar mancarurile imi lasa gura apa. In al doilea rand, este un fel de a-mi indeplini o dorinta din copilarie. Intotdeauna mi-am dorit sa am un restaurant al meu, desi abilitatile mele culinare lasa mult de dorit. Si desi acesta nu-mi aduce niciun profit real si realizez ca este o pierdere de vreme (cateva zeci de minute zilnic), ma face sa zambesc. Imi face placere sa-mi decorez restaurantul si sa-mi aleg cu grija felurile de mancare. In cazul in care nu am timp sa ma conectez la Internet pentru a servi mancarea, nu-mi fac griji, pot fi plecata chiar zile intregi, mancarea va fi salvata de prietenii mei. Si cu asta am spus tot.


Si daca asta ma face o ipocrita, then so be it. Intre timp, eu am sa ma delectez cu prepararea unor mancaruri delicioase in micul meu restaurant :)

No comments: