'I can resist anything but temptation' Oscar Wilde

The blog of a cinnamon-addict, photographer and dancer.



Wednesday, December 29, 2010

The only cab on the road

Imi place sa merg la teatru pentru ca stiu de fiecare data ca timp de cateva ore ma voi detasa de tot ce ma inconjoara. Nu conteaza ca piesa e o comedie sau o drama, imi plac toate la fel de mult pentru sentimentul de relaxare, detasare, dilatare a timpului pe care mi-l ofera. Desigur, sunt piese si piese, unele bune, altele mai putin bune, unele imi plac mai mult, la altele as pleca dupa prima jumatate de ora. Cu toate astea, mersul la teatru ma salveaza. De toata jungla asta din oras, de presiunile familiei, de sentimentele contradictorii care ma coplesesc.

Stiu ca atunci cand voi ajunge in sala, imi voi inchide telefonul, ma voi deconecta complet, ma voi cufunda in scaunul moale, imi voi sprijini capul de spatar si voi astepta cuminte inceputul spectacolului. Pret de 2-3 ore imi permit doar sa observ viata (altora), fara a fi eu implicata in actiunea prezentata. Este o mare usurare pentru mine sa merg intr-un astfel de loc, un mic paradis...Nu ca nu mi-ar placea sa-mi traiesc viata din plin, cu lucrurile ei bune si rele, insa, in orasul asta, simt uneori nevoia sa asist doar la ceea ce se intampla. Toata aglomeratia indiferenta a orasului ma sufoca uneori, iar frigul iernii ma face sa ma simt si mai speriata...







Sometimes I think I'm the only cab on the road... 


 

No comments: